LIVRARE SI RETUR

Pentru orice intrebare, te rugam sa ne scrii la office@loftshoes.ro sau poti vorbi live pe chat cu unul dintre consultanti, despre orice.

Livrare

Costul transportului este de 19 RON.

Produsele noastre sunt disponibile pentru comanda. Te rugam sa verifici in descrierea fiecarui produs termenul estimat de livrare.

Indiferent daca ai sau nu un cont de membru pe site-ul nostru, poti lansa o comanda. Iti recomandam crearea unui cont pentru a putea urmari statusurile comenzilor tale. Procesul este destul de simplu, trebuie doar sa adaugi produsele dorite in cosul de cumparaturi, sa completezi formularul de comanda cu datele tale personale si sa finalizezi comanda.

Vei primi un e-mail de confirmare. De la primirea acestui e-mail incepe procesarea comenzii tale. Procesarea acesteia dureaza între 1-2 zile lucratoare. Gasesti termenul estimat de livrare al fiecarui produs in descrierea acestuia. Vei fi notificat in momentul in care coletul pleaca spre tine. Produsele se expediaza prin curierat rapid,transportul este gratuit la comenzile de peste 199 RON. Plata comenzii se face ramburs (plata la destinatie) . Din momentul expedierii, coletul va ajunge la tine in 1-3 zile lucratoare.

Coletele sunt expediate prin Sameday iar transportul este gratuit la comenzile de peste 199 RON pe intregul teritoriul al României. Nu se percepe cost pentru km suplimentari.

Retur si schimb

In cazul in care ai intampinat o problema in comanda ta (marime nepotrivita, produsul nu a fost pe placul tau, produs defect, comanda gresita sau alt motiv), poti returna sau schimba produsele in termen de 3 zile calendaristice de la primirea acesteia.

In primul rand, trebuie sa semnalezi intentia de returna/schimba produsele achizitionate, prin e-mail la office@loftshoes.ro In cazul unui retur, suma achitata se va returna in contul tau bancar în termen de 15 de zile. Costurile de retur si schimb vor fi suportate integral de catre cumparator, exceptie facand cazurile in care s-a produs o eroare din vina noastra.

Inainte de retur, sa te asiguri ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: ambalajul original, etichete intacte si toate documentele care au insotit produsul. Acestea cat si produsul trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire (produsul sa nu fie purtat sau deteriorat – cu exceptia defectelor deja semnalate de catre client).